Curs d’Estiu d’Esperanto a Nitra, Eslovàquia

11/08/2011

189 participants de 28 nacionalitats, d’entre els quals 12 catalans, han participat del 30 de juliol al 7 d’agost 2011 al Curs d’Estiu d’Esperanto a la ciutat de Nitra, a Eslovàquia.

La Universitat Constantí el Filòsof acollia l’esdeveniment on els participants anaven a cursos, excursions, converses i concerts.

Durant la vetllada internacional la representació catalana va improvisar un cor de 10 persones amb un guitarrista i van interpretar l’havanera “El meu avi” a 3 veus, després d’haver aclarit l’origen i el significat de la cançó.

ses.jpg

ESPERANTO*CAT
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.