Dos esperantistes catalans guardonats al Concurs Literari d’UEA 2025

31/07/2025

Toni Espinosa, l’actual Secretari de l’Associació Catalana d’Esperanto i principal responsable del proper 41è Congrés Català d’Esperanto que es farà l’any vinent a Reus, ha merescut el primer premi “Luigi Minnaja” de la branca d’Assaig per l’obra “Semantika potenco de Esperanto: de kombineblo al signifo”.

Al seu torn, el mallorquí Nicolau Dols, actual President de la Secció Filològica de l’Institut d’Estudis Catalans, ha obtingut el segon premi de Poesia amb el poema “Amara bukedo”.

Felicitem de tot cor ambdós companys!

ESPERANTO*CAT
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.