L’any Zamenhof tindrà aroma català

22/02/2017

Mortodatreveno_de_Zamenhof_UNESKO_opt.png

L’any passat la UNESCO va decidir que una de les persones que cal recordar enguany és l’iniciador de l’esperanto. Així, el 2017 es commemora el centenari de la mort de Zamenhof i l’Associació Mundial d’Esperanto ha decidit crear un nou portal sobre la seva vida, així com per mostrar les activitats que s’estan duent a termpe durant l’Any Zamenhof.

La persona escollida per dissenyar el nou web és Guillem Sevilla, soci de KEA. En Guillem és també el dissenyador de la pàgina web de la nostra associació, així com de diversos logotips esperantistes. Enhorabona Guillem!

ESPERANTO*CAT
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.