Curs presencial d’iniciació a l’esperanto a Barcelona

06/09/2023

L’Associació Catalana d’Esperanto, amb la col·laboració de la Biblioteca Jaume Fuster de Barcelona, inicia un curs d’iniciació a la llengua internacional en format presencial. El curs, destinat a persones que vulguin iniciar-se en el coneixement de l’esperanto, està impartit per Pedro M. Martín que és mestre de llengües estrangeres, jubilat, autor p.e. de la Guia de conversa català-esperanto, col·laborador de Kataluna Esperantisto.

El curs te lloc a la Sala 2 de la Biblioteca Jaume Fuster cada dimecres de 19h a 20:15h, s’inicià el 13 de setembre i s’allargarà fins al 20 de desembre. Tots aquells interessats poden enviar un correu electrònic a l’adreça cursos@esperanto.cat.

Amb aquest curs, l’Associació Catalana d’Esperanto busca ampliar la seva oferta formativa en esperanto a Barcelona, així com fer créixer l’interès en aquest moviment.

ESPERANTO*CAT
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.